grus88 grus88
28
BLOG

Rozliczenie kampanii graficznej

grus88 grus88 Technologie Obserwuj notkę 0
Reklama graficzna to odmiana marketingu internetowego, która cieszy się znaczącym zainteresowaniem. Dzięki niej mamy możliwość poprawienia rozpoznawalności swojej marki, zadbania o pozytywny wizerunek firmy, a także promowania oferty oraz zdobywania nowych klientów. Bardzo dobrą metodą jest połączenie grafiki ze sloganem reklamowym, dzięki czemu nasza reklama ma większą szansę na zapamiętanie. W obecnych czasach mamy duży wachlarz możliwości jak i technik wykonania, więc graficzna reklama internetowa jest popularna i wszechobecna. Z reklamą graficzną stykamy się właściwie na łamach każdego popularnego serwisu albo portalu internetowego. Niejednokrotnie odgrywa on istotną rolę jeśli chodzi o zwiększenie ruchu na stronie reklamodawcy, a co za tym idzie na maksymalizację obrotów firmowych. Współcześnie ludzie żyją jedynie internetem i telewizją, toteż ta metoda wydaje się skuteczna i najprawdopodobniej zostanie na stronach sieci Google jeszcze długi czas. Reklama graficzna - w przeciwieństwie do tej zwykłej - ma o wiele większe szanse na zainteresowanie czytelnika oraz przykucia jego uwagi. Tego rodzaju reklama stanowi dobrą alternatywę dla kampanii bannerowych, linków sponsorowanych albo pozycjonowania. To rozwiązanie adresowane jest przede wszystkim do tych osób, które pragną stworzyć swój wizerunek przy pomocy grafiki oraz współczesnych multimediów. Rozliczenie kampanii graficznej odbywa się na zasadzie ilości kliknięć w reklamę. Koszt całkowity takiej formy reklamy jest znacznie mniejszy niż reklamowanie się przykładowo na łamach serwisów internetowych.
grus88
O mnie grus88

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie